Portalul ofera informatii complete despre cabinetele de oftalmologie si/sau optica medicala din Romania. Oftalmologia trateaza bolile ochiului si corecteaza vederea .

Partenerii nostri va pun la dispozitie o gama larga de produse si servicii medicale de specialitate.

Cabinetele de oftalmologie si optica medicala  promovate beneficiaza de recomandarea portalului www.oftalmologie-romania.ro iar dumneavoastra aveti garantia serviciilor si a produselor de cea mai inalta calitate.

Dacriocistita

Dacriocistita apare atunci când este înfundat un canal lacrimal, iar lacrimile nu se mai scurg normal, lăsând în urmă un ochi înlăcrimat, iritat. Canalele lacrimale înfundate sunt cauzate de o obstrucție parțială sau completă în sistemul de drenare a lacrimilor.Canalele lacrimale blocate sunt comune la nou-născuți, dar de obicei se rezolvă fără tratament în primul an de viață. La adulți un canal lacrimal blocat poate fi cauzat de un traumatism, o infecție sau o tumoră.Un duct lacrimal blocat poate fi corectat aproape întotdeauna. Tratamentul depinde de cauza blocajului și de vârstă.Semnele și simptomele pot fi cauzate de un canal lacrimal blocat sau de infecția ce se dezvoltă din cauza blocajului. Fiți atenți la:

• lăcrimarea excesivă
  • inflamația recurentă a ochiului (conjunctivite frecvente, ochi roșu dureros)
  • inflamația dureroasă lângă colțul intern al ochiului
  • exprimarea de mucus sau puroi la nivelul pleoapelor și pe suprafața ochiului
  • vedere încețoșată

Dacă ochii sunt înlăcrimați și curg, sau sunt continuu iritați, infectați, trebuie să vă faceți o programare la doctor. Unele ducte lacrimale blocate sunt cauzate de tumori ce apasă pe sistemul de drenaj al lacrimilor, iar identificarea rapidă a tumorii poate avea mai multe opțiuni de tratament.Un blocaj poate apărea în orice punct al sistemului de drenaj al lacrimilor, de la punctele lacrimale până la nas. Când se întâmplă acest lucru, lacrimile nu se mai drenează corespunzător, determinând ochi înlăcrimați și crescând riscul infecției oculare și al inflamației.

Pentru diagnosticarea dacriocistitei cronice, medicul efectuează un examen ocular și câteva teste pentru a analiza cum drenează lacrimile. De asemenea, va analiza și interiorul nasului pentru a determina dacă sunt modificări de structură ale căilor nazale ce cauzează o obstrucție. Dacă se suspectează un duct lacrimal blocat, pot fi realizate alte teste pentru a determina localizarea blocajului și pentru a alege cea mai bună metodă de tratament.